lördag 13 mars 2010

Gott och blandat-dag!

Älskar lördagar! Idag vaknade jag tidigt, men låg kvar en lång stund och bara slappade och klappade lite på magen :-)

På förmiddagen tog vi oss till IKEA (tillsammans med halva Göteborg) och kollade på garderober och shoppade en ny duschstång :-) Måste erkänna att jag fingrade lite på små söta sängkläder till bebissängen men jag höll mig den här gången :-)

Sedan blev det storhandling, alltid lika jobbigt men alltid lika skönt när det är gjort!

Jag hade egentligen ta en lång promenad i solskenet men orken tog slut. Eftermiddagen ägnades istället åt att röja i min garderob. Har med sorg i hjärtat flyttat ut en hel hög med kläder som inte längre passar till förmån för mina supersköna mammakläder. Det var rätt jobbigt men kommer underlätta livet en hel del eftersom jag slipper ägna så mycket tid åt att leta efter kläder. :-)

Nu sitter jag och kollar på Melodifestivalen och förundras över svenska folkets musiksmak, hur kom Timotej till final egentligen? Märkligt! Nä Go Salem säger jag! Den enda riktigt bra låten.. :-)

Inga kommentarer: