måndag 31 oktober 2011

Peppande intervaller....

Jag är inte den som är sen att erkänna när jag gör fel, när jag är lat. när jag föräter mig på choklad, när träningsplaner spricker med mycket mera...Kanske betyder det att jag är en dålig förebild? (Ni har väl hängt med i Blondinbella-debatten?) Jag väljer att se det som hälsosamt. Ingen är perfekt även om man lätt får för sig det när man, som jag, läser många träningsbloggar!

MEN...lika viktigt som det är att erkänna sina missar tycker jag det är att våga klappa sig själv på axeln när man gör någonting bra, så nu ska jag göra det.

Ikväll var jag riktigt bra!

- Jag tog mig dit.
- Jag vågade hålla tempo redan under uppvärmningen.
- Jag gav ALLT i intervallerna och lyckades pressa mig längre än vad jag brukar.
- Jag peppade andra till att orka mera.

Trots att många sa det till mig under passet (shit vad det peppar att springa med andra, jag har lite svårt att smälta det) så säger jag det igen!

Bra jobbat!

Inga kommentarer: