tisdag 2 november 2010

Vi går och går...

Igår blev det en promenad på drygt 4 kilometer, det kändes kort! :) Kom att tänka på när jag kom hem från bb och var nöjd med ett varv runt kvarteret! Otroligt att det "bara" var 3 månader sedan!

Har förresten funderat på det här med promenadutmaning för november och kommit fram till att utmaningen får bli att gå varje dag, oavsett väder. Men jag ska fortsätta mäta mina promenader mest för att det är kul!

Igår började jag med lite magträning också, plankan på knäna, tänkte fortsätta med det varje kväll den här veckan! Känner mig extremt träningssugen just nu men det är inte helt lätt att få ihop det med Lillkillen som verkar vara inne i en svårt-att-sova-och-vill-helst-bara-vara-hos-mamma-period! Eller sover gör han, han vill bara inte somna på kvällen i sin egen säng!

Inga kommentarer: