torsdag 11 augusti 2011

Bra pass på gymmet...

Kör på med programmet på jogg.se trots att jag börjat vela om det där med Midnattsloppet, vet fortfarande inte om jag ska springa...Men mer om det någon annan gång!

På dagens schema stod intervaller, jag sprang på löpbandet: 1 km uppvärmning, 5x5 min intervaller med 2 min vila mellan. Tempot i intervallerna blev mellan strax under 6 min/km till strax under 5.30. Nöjd med tanke på hur lite fartträning jag haft sista tiden.

Efter sista intervallen körde jag styrka för överkroppen: sittande rodd, axelpress, bröstpress, ländrygg och plankan.

Det hela avslutades med 1 kilometer nedvarvning på löpbandet.

Känner mig fortfarande stel i baksida lår men det är helt klart bättre...

Mycket nöjd!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: