måndag 20 februari 2012

Hej och välkomna tillbaka rutiner!

Tillbaka efter ett långt och härligt sportlov. Mina elever tyckte dock att det varit alldeles för kort, såklart! Men jag kände mig hyfsat pigg och utvilad när klockan ringde 5:40. Hann med ett kort yogapass för att mjuka upp det där stela i ryggen som stör mig lite och laddade magen med grötfrukost!

Även under dagen har jag varit flitig med att stoppa i mig energi när jag behövde den som bäst. Det är inte lätt med ett späckat schema men man har igen det.

Orkade hålla igång in i det sista ikväll. Efter middag och nattning av Lillen hade jag ett jobbproblem som jag behövde lösa...visste inte hur...ställde mig och bakade ett bröd...funderade lite till...lagade lunchlåda...LÖSTE jobbproblemet...plockade ut det färdiga brödet...rullade ut träningsmattan och avverkade 3 poworkout!

Nu finns det inte mycket mer att göra än att sova! Godnatt på er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: