onsdag 22 februari 2012

Otur med vädret!

I fredags sken solen men jag var trött och sköt upp löpningen till lördag...då regnade det. Igår sken visserligen inte solen för den hade gott ner men vädret var helt ok, men jag var trött och sköt upp löpningen till idag...idag regnade det.

Vad kan jag lära mig av detta? Inte skjuta upp saker jag kan göra idag till imorgon kanske...:-)

Men under dagens pass, som faktiskt blev av, kom jag på en sak som är bra med regnandet (förutom att den läskiga isen försvinner)...jag springer mycket snabbare i regn. Jag vet inte om det är soffpotatisen i mig som längtar hem och springer på men jag har lagt märke till det här flera gånger, regnar det då går det undan!

Drygt 4 kilometer innebär 80 kronor till bonuskontot och 32 dagar kvar till årets första lopp!

Inga kommentarer: