torsdag 16 februari 2012

Sjuk eller bara sjukligt trött - torsdag

Den skumma känslan i halsen stannade kvar till morgonen. Den där stelheten i ryggen blev inte heller bättre av att slutet av natten tillbringades på golvet i Lillens rum. Han var galet pigg, jag ofattbart trött.

Det blev en minst sagt seg förmiddag, att snön yrde utanför fönstret gjorde inte saken bättre. När Lillen till slut somnade på eftermiddagen tog jag två Ipren och la mig jag också. Efter ett tag lättade den tunga känslan i huvudet och mot eftermiddagen kände jag mig i stort sett helt frisk. Så pass frisk att jag började fantisera om löpning.

Efter middagen ändrade jag mig dock och bestämde mig för att sömn förmodligen var det jag behövde bäst. Klok eller bara lat? Jag vet inte...nu ska jag sova!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: