söndag 12 februari 2012

Jag...en soffpotatis!

Nej det blev visst ingen löpning idag heller. Känns riktigt ruttet! Men men....bara att spotta i nävarna, räkna med att det kommer att gå tungt ett tag och köra igång. Nästa vecka är det sportlov, jag och Lillen är hemma och lediga en hel vecka utan några direkta planer. Ett perfekt tillfälle att ladda energi i form av sömn, frisk luft och bra mat. Vad gäller träning ska jag försöka att inte göra misstaget "fullt ös medvetslös" som oftast slutar med skador eller sjukdomar men jag SKA springa det är ett som är säkert.

Det är tre veckor kvar tills utomhusträningen med Friskis börjar och då vill jag inte vara i så här dålig form. Jag vill ju hänga med. Har även planer på att springa Göteborgsvarvets seedningslopp den 25 mars och Premiärloppet den 21 april och då bör jag ha kommit upp i distans en hel del!

Med bloggen som mitt vittne...nu kör vi!

Inga kommentarer: