torsdag 14 oktober 2010

Bra dag!

Idag har jag gjort något som jag inte riktigt brukar göra, utnyttjat Lillkillens sovstunder. Så fort han somnade stod jag och diskade, sorterade tvätt mm mindre roliga uppgifter. En promenad i solen hann jag och Lillkillen också med.

Hann till och med att springa! Jag trodde inte att jag skulle hinna med någon löpning idag eftersom maken skulle dra iväg på hockeyn. Men i helt rätt tidpunkt lyckades Lillkillen somna och i nästan exakt samma stund hörde jag makens nyckel i dörren. Två minuter senare var jag ombytt. :-)

Löpningen gick oväntat bra, struntade i att följa intervallerna och lyckades faktiskt springa hela vägen! Nu blev det bara ca 3,5 km men i alla fall...:-) Att springa 5 km om fyra veckor (när programmet är slut) känns inte omöjligt! :-)

Inga kommentarer: