tisdag 5 juli 2011

Det är sommar och bloggtorka!


Ledsen för dåligt med uppdateringar och tråkiga inlägg! Jag lever och har inte gett upp vare sig bloggen eller träningen. Det går sådär med planerandet dock.

Jag lyckades inte promenera 5 mil förra veckan, missade målet med ca 13 km. Jag har inte gjort plankor och armhävningar varje dag. Som om det inte var nog har jag bara cyklat 2 av 3 planerade cykelpass. Så, nu var detta bekänt!

Den här veckan kör jag lite planlöst. Känner mig full av revanchlusta över det missade promenadmålet och tänker mig att gå 5 mil, minst. Än så länge går det rätt bra! Känner också för ett par löppass men vet inte när det blir av...tänker låta känslan styra. Nästa vecka blir det mer fokuserad cykelträning, maken går på semester och jag kommer få lite lättare att planera in långa cykelpass.

Nu blir det sova...

Inga kommentarer: