torsdag 9 september 2010

Kort sammanfattning...

Hade jättelångt inlägg på gång när blogger krånglade och allt försvann...segt! Det får bli en kort sammanfattning istället...

Promenadutmaningen: Första veckan godkänd men lite i underkant, bäst att lägga på ett kol.

BVC-besök och läkarundersökning för Lillkillen i tisdags: Jag har en helt perfekt bebis enligt doktorn, ha som om jag inte visste det! :-)
Fet
Biggest Loser Sverige: Hoppas bara att de som åker ut får något slags stöd och hjälp för att komma ur sin situation. Men tränarna verkade coola och bra, inte lika skrikiga som de amerikanska.

Får inte glömma imorgon: att leta upp sladden till min kamera så att jag kan lägga in lite bilder i den just nu färglösa bloggen.

Imorgon är det också dags för efterkontroll. Det ska bli roligt att träffa min barnmorska igen, ska ta med mig Lillkillen också så att hon får se vad som kom ur den där stora magen...:-)

Hoppas att Lillkillen sover bättre i natt än igår. Har varit sjukt trött idag och tillbringat större delen av dagen med att mysa i soffan, inte helt fel i och för sig!

Nu är det dags för mig att sova i alla fall. Lillkillen har somnat i spjälsängen (vilket han oftast men inte alltid gör) så jag får njuta av att ha hela min säng för mig själv...Sov gott!

Edit: Även det här inlägget strulade och blev inte publicerat när det var tänkt! Lillkillen har haft två toppennätter i rad, min lille superhjälte! Efterkontrollen gick jättebra, såret och livmodern har läkt som det ska, löpning och cykling är helt ok men BM tyckte jag skulle vänta med magträningen en månad till. Får försöka hålla mig! Kamerasladden är fortfarande borta dock...MEN fick fört över lite bilder genom kortläsaren och bjuder på en från en av de första barnvagnspromenaderna!

Inga kommentarer: