måndag 8 juni 2009

Nervöst...

Nu är det mindre än en vecka kvar till Vätternrundan och NU börjar det bli riktigt nervöst. Jag vet inte riktigt varför för nu är det ju liksom inte så mycket jag kan göra! Jag kan ju knappast tokträna den här veckan... :-) Försöker tänka på att hålla igång träningen, äta ordentligt (utan att överdriva) och sova ordentligt...På lördag får vi se om det är en vinnande strategi! :-)

Dagens pass blev lite försenat, men till slut kom jag iväg och gjorde 3 vändor i tuffa backen + uppvärmning och nedvarvning. Det gick faktiskt kanonbra! Cykeln fick lite extra kärlek och rengörning igår så den var nog på bra humör! Om jag inte hade frusit så mycket på slutet hade jag nog fixat 4 vändor!

Nu ska jag laga matsäck, imorgon är det utflykt med eleverna. Det brukar bli utmattande dagar så efter det passar det bra att vila! :-)

Inga kommentarer: