söndag 8 november 2009

Dags att uppdatera bloggen kanske? :-)

Nu var det längesedan jag var inne här! Det är liksom inte roligt att träningsblogga när man inte kan träna. Jag har dragits med en seg hosta ett bra tag nu och inte fått till några ordentliga pass. Kom iväg på yogapasset igår och det kändes verkligen bra. Inte bara för att det var längesedan jag tränade i allmänhet utan också för att jag äntligen börjar komma in i yogan på riktigt! Det är faktiskt riktigt roligt!

Nästa vecka är målet ganska lågt satt. 1 pass yoga + 2 övriga valfria pass. Finns tid över blir det promenader och lite yoga på hemmaplan!

Jag kommer att ha ganska mycket på jobbet den här veckan så det blir nog lite svårt att säga exakt när jag får till passen men huvudsaken är väl att de blir eller hur?

Inga kommentarer: