tisdag 10 november 2009

"fem, sex sju...

...ÅÅÅH ÅTT"



Ibland blir jag bara så trött. Idag blev jag trött på spinningistruktören, jag är ledsen att behöva säga det men hon var inte bra! Oftast brukar jag kunna ignorera dålig musik och trampa på i alla fall, men idag gick det inte. Musiken var katastrof, en salig blandning av allt från dansband till techno, inga långa mixar utan bara korta snuttar vilket gjorde passet rörigt och ryckigt. Och instruktörern, hon SKREK, varför hon överhuvudtaget tog på sig headset går över mitt förstånd, hon behövde det definitivt inte. Dessutom skrek hon inte uppmuntrande och peppande utan det var mer som en major som skrek ut order till sina soldater. Läskigt! Eftersom jag gärna kör mitt eget race på spinning och följer min pulsklocka mer än instruktören kände jag mig som en av mina allra busigaste elever....:-)

Nåväl, det tog till sist slut och jag är i alla fall tillbaka på allvar! Innan spinningen körde jag korta programmet i gymmet också med mage, ländrygg och sittande rodd...DET var jag i alla fall nöjd med! :-)

Inga kommentarer: