lördag 21 mars 2009

Slarv...

Nu har jag varit slarvig med uppdateringarna igen...jag lovar att skärpa mig.

Onsdag:

Som jag nämnde var jag på teater med några kollegor. Vi såg Hunger på Stadsteatern, helt fantastiskt bra och rolig men också tänkvärd om dagens köphets och hunger efter lycka!

Torsdag:

I torsdags blev det löpning igen. Det tar fortfarande emot rejält när jag springer, men den här gången kändes det faktiskt lite lättare. Fortfarande är det långt till toppformen men det går åt rätt håll.

Fredag:

Studiedag på jobbet med föreläsning och planeringar. En riktigt lång och jobbig dag, därför var det skönt att avsluta kvällen med lite After Work med ett gäng härliga cyklister från HCK.

Lördag:

En fin dag, lite seg i huvudet efter fredagens pubbesök men inget allvarligt. Större delen av dagen ägnades åt pyssel i lägenheten men jag hann också med knappt 2 timmar cykling. Det var riktigt skönt väder, lite kallt men soligt och härligt. Jag hoppas verkligen att det blir lika fint nästa helg när vi ska på läger.

Lördagen avslutades med 30-årskalas för blivande svågern. Jättetrevligt men det blev rätt så sent. Jag hade egentligen tänkt cykla idag också men jag känner mig lite väl seg i kroppen och knoppen, trots att jag inte drack överdrivet mycket alkohol. :-)

Inga kommentarer: