onsdag 18 mars 2009

Uppdatering...

Inte mycket skrivet, inte mycket tränat....

I måndags fick jag till längsta löppasset på länge...knappt 40 minuter. Bedrövligt! Det gick riktigt tungt, börjar tro att jag återigen är angripen av något ruttet litet virus för pulsen gick upp rätt högt och jag flåsade hur mycket som helst. Men jag känner mig inte alls sjuk...så förmodligen är jag bara lite otränad :-) Det är väl bara att härda ut så går det lättare sen! :-)

Igår tisdag var det förädramöte på skolan, trevligt och bra men jobbigt. Hann inte med någon träning! Idag ska jag på teater med några kollegor men imorgon tänkte jag ge löparskorna en ny chans....

För övrigt kan jag meddela att vädret i Göteborg är strålande, jag vågar nästan säga vårlikt...Jag satsar stenhårt på att det håller i sig till helgen så att jag kan sticka ut på en lång härlig cykeltur!

Inga kommentarer: