måndag 23 mars 2009

Tillbaka...


Idag tog jag en nostalgisk löptur i mina gamla kvarter. Jag imponerade mig själv med att tänka praktiskt och tidseffektivt när jag packade löparkläderna igår och åkte direkt efter jobbet bort till löparspåren. Jag är ett geni! :-) MEN nästa gång ska jag nog packa ned något att äta också, skollunchen och det äpple jag åt på eftermiddagen räckte i 6 km, sedan tog det tvärstopp. Jag hasade mig dock runt gamla klassiska 8an i MYCKET maklig takt, men som sagt, de första 6 gick helt ok...skönt! Det var skönt att slippa springa på asfalt också...

Nu är jag duktigt trött och lite snurrig i huvudet, men det är snart avhjälpt. Har lagat till en extremt osexig måltid med pasta och sojakorv och lite tomat. Så går det när man inte orkar handla..:-)

Jag ska försöka springa en tur imorgon också, då har jag gott om tid att tvätta träningskläder på onsdag så att allt är rent till lägret...

Inga kommentarer: