måndag 15 augusti 2011

Slarvmaja!

Klockan var närmare 16, hela lilla familjen var på IKEA, allt var frid och fröjd men jag tyckte jag var lite hungrig. Väl framme i kassorna strulade det lite när jag skulle betala (det var en sådan där snabbkassa där man sköter allt själv) vilket ledde till att jag blev skitsur och började störa mig på allt och alla. Det var då jag kommer på det...

Jag hade knappt ätit sedan frukost och frukost var typ två mackor. Och det är inte första gången det händer. Varför? Jag är slarvig!

Men nu får det bli bot och bättring. Det bästa med att semestern är slut är ju att det är lättare att hålla sina rutiner och jag har ju världens bästa matklocka här hemma. Från och med nu blir det frukost, lunch middag och ett par mellanmål på det. Ingen kan springa snabbt utan att äta...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: