onsdag 27 februari 2008

Fuskat....

...har jag gjort idag! Eller litegrann i alla fall! Jag hade planerat att sticka ut och springa men motivationen tröt, vinden ven och bokrean lockade.

Det blir till att ta nya tag imorgon!

Om motivation har jag kommit på det här: Det är lättare att motivera sig till att komma ut och träna på kvällen efter jobbet om man har laddat för det en hel dag och till exempel ätit en ordentlig lunch, vilket jag missade idag.

Men jag kom i alla fall hem från stan med tre skitsnygga nagellack! Ingen bok dock...

1 kommentar:

Trollet sa...

Jag har hlet tappat motivationen plus att jag åker som en galen mellan Jönköping-Göteborg och Borås.....
Varit förkyld alldeles för många gånger under hösten men nu har jag hållt mig frisk flera dagar kanske tom har blivit veckor nu.....
Ska springa nästa vecka har jag bestämt :-)
Kul blogg altid rolit att läsa att andra har samma problem!
Kram trollet