söndag 17 maj 2009

Lugnt och skönt!

Idag blev det en lugn och avslappnad runda på cykel. Körde själv och hade enbart som mål att få ihop några mil. Jag gillar ju att cykla i grupp, inte minst för att det är lättare att orka hålla ett högre tempo, men ibland kan det vara rätt skönt att bara trampa på i sitt eget tempo. Problemet för min del är att jag har lite svårt att komma iväg när jag inte har någon speciell tid att passa.

Idag kom jag till exempel på att min pulsklocka var full när jag väl hade fått på mig alla grejer. Innan jag hade lyckats tömma den hade Nisse hunnit somna på vindvästen, kunde inte låta bli att ta en bild! :-)Antal mil jag fick ihop var: 6,5. Totalt har jag nu samlat ihop 105,6 mil av de 150 som är målet innan Vätternrundan. Det blir till att kämpa på men målet är inom räckhåll!

Inga kommentarer: