tisdag 19 maj 2009

Upp och ner...

Gillar inte att cykla i backar, varken uppför eller nedför, och sånt man inte gillar brukar man inte vara bra på. Och sånt man inte är bra på behöver man träna mer på. I tisdags stod det med andra ord backträning på planeringen. Den andra cykeltoken här hemma gav mig vägbeskrivning till en bra backe som skulle besegras minst fyra gånger. Snurrade lite fram och tillbaka innan jag hittade rätt, egentligen hade jag nog orkat mer än fyra vändor men det började bli sent och jag var hungrig. Och dessutom är det ju så himla tråkigt att cykla i backar...:-)

Igår, onsdag, var det sista arbetsdagen för veckan vilket var jätteskönt men jag var tvungen att sitta kvar en bra stund för att hinna bli klar med allt. På kvällen blev det middag och ett glas vin med kompis K, härligt med fredag så här mitt i veckan.

Idag ska jag försöka hänga med på HCKs intensivrunda. Jag har aldrig varit med på någon intensivrunda tidigare så det är hög tid! :-)

Inga kommentarer: