söndag 7 oktober 2012

Hängig helg...

Lillen har haft några nätter med dålig sömn vilket självklart resulterat i att hans föräldrar också sovit dåligt. Igår skulle vi gå på familjejympa på Friskis Lillen och jag men vi var trötta och Lillen lite snorig så vi sköt upp det en vecka. Istället tog vi en cykeltur tillsammans hela lilla familjen, himla mysigt, det ska vi absolut göra om!

Idag börjar min sömnbrist ta sin rätt och jag känner mig hängig och lite snorig. Inte precis sjuk men inte heller så frisk att jag vill springa mina planerade intervaller. En lugn promenad med den hostkillen i vagnen fick räcka. Det lutar åt vabbelivabb i morgon alltså men förhoppningsvis blir det inget långvarigt.

Återkommer med veckoplanering i morgon istället. Nu ska jag dricka lite te och kolla på Solsidan. Kanske tvätta håret. Roligare än så blir det inte den här veckan, sorry!



Inga kommentarer: