söndag 14 oktober 2012

Lovade någon slags plan för veckan...

Så var den här veckan slut. Det känns som att den inte riktigt har börjat. Tre vabbdagar gör att jag ligger lite efter på jobbet, har suttit en stund i kväll men inte hunnit hälften av allt jag planerat. Sömnbrist, som nu börjar ordna upp sig lite, gör att jag inte känner mig helt 100 rent fysiskt. Den här veckan ska bli bättre, därför vill jag fokusera på lugna men regelbundna pass.

Det här är planen, någon slags rörelse varje dag, promenader, yoga och cykel till jobbet räknas. I alla fall 2 löppass ska bli av och 2 pass styrka från Nike Training Club.

Det där lördagsgodislöftet går det verkligen sådär med. Men jeansen ska på så nu blir det skärpning och fokus på vettiga mellanmål.

Så här får det bli vecka 42:

Måndag: Cykling till och från jobbet.
Tisdag: Morgonlöpning
Onsdag: Cykling till och från jobbet + styrka
Torsdag: Cykling till och från jobbet
Fredag: Morgonpromenad
Lördag: Löpning
Söndag: Styrka + yoga

Vecka 43 ska jag gå tillbaka till Höstprogrammet och satsa mer på löpningen.

Inga kommentarer: