söndag 7 september 2008

Mjörn runt!

Idag var det dags för sista cykelloppet för säsongen...Mjörn runt! Klockan ringde 06:00, genast började jag fundera på vad jag gett mig in på. Metrologerna hade lovat ok väder....vädret utanför fönstret var NOT ok :-) Ska jag verkligen göra det här? Jag känner återigen på mitt krånglande bakdäck, den här gången hoppas jag nästan att det är punka, men no no...

Äh skämt åsido. :-)

Det är tufft att gå upp klockan 6 på söndagar, det är galet tufft att cykla 10 mil (helst när det störtregnar de första 4) men ändå gör jag det, varför? Jo för att det faktiskt är ganska kul också, det är ett grymt bra träningspass och det är svårt att ge sig ut på liknande träningspass på egen hand, dessutom träffar man en brokig samling människor som gillar att cykla och det är ju bara KUL!

Ber om ursäkt för det något osammanhängande inlägget, jag är rätt så trött faktiskt, det jag försöker säga är att jag cyklade och blev blöt men det gick bra och jag hade kul. Kommer inte ihåg tider och km/h och sånt nu så det tar vi vid ett senare tillfälle!

Ha det fint!

Inga kommentarer: