fredag 5 september 2008

I'm alive...

...men bara nätt och jämt! :-)

Det har återigen inte varit någon supervecka vad gäller träning, snarare en superjobbig jobbvecka! :-( Det har inte blivit någon träning sedan i löpturen i måndags och jag kommer knappt ihåg sist jag cyklade. Cykeln har stått parkerad i vardagsrummet men punkat bakdäck ett bra tag nu vilket inte är speciellt bra med tanke på att det är Mjörn runt på söndag.

Men vem vet, jag kanske har vilat mig i form, eller så kanske jag cyklar som en gud när jag inte har några förväntningar på mig! :-) Såg till min glädje att det lovas lite bättre väder på söndag, vilket kan vara en förutsättning för att jag ska fixa det överhuvudtaget! Jag ska fixa några slangar i eftermiddag och sticka ut på en testtur imorgon. Ikväll blir det till att slappa och försöka ta igen lite förlorad sömn!

Inga kommentarer: