lördag 10 april 2010

Dålig träningsinspiration...

Jag vill träna, jag vill verkligen det. Och jag orkar, inte lika mycket som innan naturligtvis men jag orkar. MEN jag har verkligen ingen inspiration just nu när det gäller träning. Jag tror att det hänger ihop med att jag tränar utan mål just nu och att jag inte gör några direkta framsteg. Till en början tyckte jag att det kändes rätt skönt att träna utan något direkt mål nu är det bara tråkigt.

Jag behöver inspiration och variation...

Idag hade jag planerat en tripp till gymmet men ångrade mig när vädret var så fint och tog en långpromenad istället. Var ute i över en timme, det kändes riktigt skönt men när jag kom hem var jag väldigt trött!

Imorgon tänkte jag testa Friskis och Svettis pass "Vänta barn-gympa". Jag är lite rädd för att det kommer vara lite för klämkäckt och inte passa mig alls men nu när jag är gravid och dessutom har kort på Friskis så måste jag ju testa detta...eller hur?

Inga kommentarer: