lördag 24 april 2010

Lördag...

Ligger i soffan och planerar igenom min dag. Maken cyklar 20 mils Brevetlopp idag så jag är själv i stort sett hela dagen. Planerna för idag är en lugn promenad för att känna på flåset, förkylningen är i stort sett borta, bara lite snuvig, men jag vill ändå ta det lugnt idag, satsar på på att köra vänta barn-jympan imorgon igen.

Behöver jobba lite idag också, har ett gäng uppsatser som blivit liggande och det är svårt att hitta energi på vardagskvällar. Har också tänkt att baka lite och läsa mer i min nya bok "Innan du föder" av profylaxgurun Anna Wilsby, jag har nu 72 dagar på mig att lära mig den utantill :-)


Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Sanna-Tvillingmamma på språng sa...

Så snyggt du har gjort här på bloggen!

Mia S sa...

Tack! Jag är inte så duktig på sånt här och det tar rätt lång tid, men jag försöker... :-)