lördag 3 april 2010

Glad påsk!

Nu har det fina påskvädret äntligen kommit till Göteborg. Igår var det lite sådär men idag är det strålande solsken och riktigt riktigt varmt. Var till och med tvungen att ta av mig jackan på promenaden. Det blev långpromenad både idag och igår, kändes riktigt skönt, det var längesedan jag tog mig tid att gå ut och gå...

Har även kommit igång lite smått med yoga igen. Kör några av "gravidställningarna" ur den här utmärkta boken...

Jag har använt den en hel del men det är först nu när magen börjar bli lite större som jag förstår varför vissa rörelser ska göras...:-)

Påskafton innebär inte bara påskafton för oss utan just i år råkar det även vara min födelsedag. Den 33:e :-) Blev uppvaktad av maken på morgonen med paket, juice och chokladägg. Frukosten fick jag gå upp och äta :-) I paketen låg det två jättefina klänningar från Polarn och Pyret som jag provat ut för någon vecka sedan. Han hade visserligen fått heta tips om vad jag behövde/önskade mig men jag blev väldigt glad ändå! :-)

Här och här finns bild på klänningarna. Ska försöka fota dem "live" någon gång också.

Efter tempocykling för makens del och promenad för min åt vi brunch på Hotell Liseberg inne i stan. Det var riktigt smaskigt men efter ett tag blir det lite mycket...så nu ligger vi i soffan och slötittar på hockey och bara smälter maten :-)

Det här var min första tallrik :-)

3 kommentarer:

Marica sa...

Ser gott ut:O) Själv gottar jag mig nu så chokladen står ut genom öronen och ser fram emot ett hölsosamt liv efter påsken.

Sanna sa...

Grattis i efterskott!

Kotte sa...

Grattis i efterskott!

Ja, de sista 10 veckorna ska man äta mkt kalcium så mjölkchoklad kanske kan ursäktas då :)