torsdag 15 mars 2012

Ibland överraskar jag mig själv!

Planen för kvällen var löpning med Friskis. Men av någon anledning har jag gått omkring som någon slags zombie idag och gjort mängder av felaktiga val, åt för lite frukost, för lite lunch
och alldeles för många kakor till eftermiddagsfikat.

På väg hem kände jag mig tung och trött och inte alls springsugen. Det kändes kallt och småregnade lite. Skulle jag strunta i det? Kanske springa på bandet?

Till slut var det maken som fällde avgörandet, "det ger nog mest att springa med Friskis" . Som vanligt ångrade jag mig inte efteråt.

Det var tungt, bitvis mycket tungt, och jag tänkte tanken att vända om många gånger. Men efter ett tag kom jag in i rytmen, mycket tack vare grymt bra pepp från mina medlöpare. Passade även på att få lite tekniktips och lite feedback på mitt löpsteg, kändes mycket bra!

Fick ihop 8,4 km och kände mig om konstigt nog piggare efteråt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: