fredag 2 mars 2012

Min lyxiga ego-helg har börjat!

Maken har tagit med sig Lillen till farmor och farfar i Småland. Jag saknar dem naturligtvis sanslöst mycket men samtidigt känns det väldigt lyxigt att få en helg att bestämma över helt själv! Så här blev min lyxiga ego-fredag....




- En strålande dag här i Göteborg, här är Gustav Adolfs torg i morgonsol!

- Efter jobbet drog jag till gymmet, sprang 20 minuter på bandet och rodde i 10 minuter. Glömde kameran i skåpet - ni får ta mig på orden!

- Efter dusch och bastu gick jag till frisören och sa klipp till, skönt att få bort alla slitna toppar! Tog en "före-bild" också, men den blev för bedrövlig, ni får hålla tillgodo med denna!




- fredagsmys på egen hand fick bli...



- sushi...




- choklad och pistachnötter...



- och en småmysig film!

Lyxigt värre! Eller hur? :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: