måndag 12 mars 2012

Veckan som gick!

Godmorgon!

Måste först konstatera att jag nog är lite skadad, eller möjligtvis väldigt fokuserad. Varje gång jag åker över Göta älvbron tänker jag på Göteborgsvarvet! Plågsamt få veckor kvar nu men än finns det gott om tid att toppa formen!





Förra veckan var en bra vecka rent träningsmässigt. Började springa med Friskis igen, sprang långpass och följde poworkout-utmaningen till punkt och pricka.

Totalt blev det 23 km löpning och 422 poworkout-poäng. Målet för den här veckan blir mer...:-)

Det som inte har varit så bra i veckan är att Lillen varit sjuk, jag har vabbat och kommit lite efter på jobbet. I lördags blev han hängig och fick feber igen. Idag är han bättre men hemma från Förskolan med maken. Nu hoppas jag att vi slipper sjukdomar ett bra tag framöver!

Ha en fin dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: