lördag 15 november 2008

Dålig dag på trötta ben...

På schemat stod löpning i 40 minuter. Tänkte först springa 8:an men det tog tvärstopp, mina stela och tunga ben efter gårdagens backpass ville inte springa alls! :-( Fick till slut ihop mina 40 minuter, men känner mig inte ett dugg nöjd, jag gick t o m uppför ett par backar.

Möjligtvis är det ingen bra idé att köra två löppass på raken?!

Ska försöka tänka på det i fortsättningen! Nu ska jag fixa till lite fika och smoothies, ha en skön helg! :-)

2 kommentarer:

Marica sa...

Det sägs ju att om man kör hårda back eller intervall pass den ena dagen ska man köra återhämtningspass den andra dagen....Men det är svårt att planera in det där om man annars har det trångt i kalendern....

Mia S sa...

Mmm meningen var väl att det skulle bli ett lite lugnare, längre pass...men det blev inte så bra i alla fall :-) Det är lite pusslande om man ska få in alla pass och dessutom alla vilodagar! :-)