söndag 9 november 2008

Jag får nöja mig med godkänt den här veckan...


Igår var jag och Pojkvännen på fest hos vår söta kompis K. Hon bjöd på supersmaskig plockmat och en hel del alkohol! Jag brukar inte dricka stora mängder men igår blev det både vin, drinkar och bubbel. Det blev inte FÖR mycket egentligen men definitivt FÖR mycket för att palla träning idag! :-) Hursomhelst hade vi en himla trevlig kväll :-)

Godkänt betyg på träningen är inte fel men nästa vecka ska jag försöka klämma till med ett VG, det blir dock inte det lättaste, har massor att göra på jobbet och kommer hem rätt så sent. Även om det bär mig emot tror jag att det är dags att plocka fram trainern igen!

Planen:

Måndag: Trainer

Tisdag: Vila

Onsdag: Löpning intervaller

Torsdag: Vila

Fredag: Löpning 5 km

Lördag: Löpning 40 minuter

Söndag: Vila

3 kommentarer:

Marica sa...

Halloj!
Har du en plan för hur många pass du springer / vecka nu under vintern? Jag har försökt införa löpbands träning före mina styrkepass och nu ska jag verkligen försöka komma mig ut på ett längre pass / vecka. Läste ditt inlägg om när du tackade nej till tårtan =) Åhh vad jag kan känna igen mig , jag har verkligen blivit obekväm att ha med vid alla kaffebord men nu skäms jag inte längre för jag vill verkligen inte ha tårta. Det är oerhört provocerande när en normalviktig person har diet.

Mia S sa...

Halloj :-)

Jag har börjat springa efter ett löpprogram från Fitness Magazine. Mest för att få tillbaka flåset och börja variera mina löppass mer.

Programmet är på 3 pass/vecka men jag har alltid som mål att köra 4 pass (d v s ett pass cykel också) men det är rätt svårt att hinna med.

Tror inte att jag följer det här hela vintern, längre fram blir det nog en del spinning och (om vädergudarna är med mig) skidor :-)

En förtydligande kommentar angående tårtinlägget - jag går inte på någon diet, min matfilosofi är att så länge jag tränar kan jag äta allt men inte hela tiden. MEN jag tycker att alla ska ha rätt att tacka nej till mat, fika, alkohol och annat utan att behöva förklara sig. :-)

Ha det fint!

Anonym sa...

Kör hårt!

Christer