lördag 29 november 2008

Lite dåligt med bloggandet...

Skyller på tidsbrist och ointressant liv :-) Igår fick jag i alla fall till veckans andra träningspass, 40 minuter på trainern. Det kändes riktigt bra faktiskt (även fast jag fortfarande tycker att det är urtråkigt) tror att löpträningen har gett benmuskler, nu gäller det bara att få till armarna också så att jag ska kunna staka mig i mål på upploppet i Mora :-)

Idag har vi varit och kollat på SM i cykelcross, en skitig och härlig cykelgren....så långt från landsvägscykling man kan komma. Dessutom är den väldigt publikvänlig! Det blev lite regnigt och kallt men ganska trevligt ändå! Måste väl erkänna att jag inte var superengagerad i själva tävlingen, kommer inte ens ihåg vilka som vann :-)

På eftermiddagen har det adventspyntats i lägenheten, det börjar se riktigt bra ut nu faktiskt.

Imorgon ska jag dricka glögg och äta pepparkakor och dessutom försöka få till veckans tredje träningspass!

Inga kommentarer: