måndag 17 november 2008

Just one of those days...

Känner mig otroligt anti idag. Kanske en skön kontrast mot alla positiva inlägg som jag levererat tidigare - så är jag oftast, glad och positiv - men inte idag. Pojkvännen är bortrest hela veckan, på ett sätt är det skönt att vara själv, men på många sätt jättetråkigt. Till råga på allt har jag alldeles för mycket att göra på jobbet och absolut ingen energi! :-( Gnäll gnäll gnäll...sorry about that!

Orkar inte fixa med någon träningsplanering, ska springa i morgon dock! Förhoppningsvis lite gladare och mer positiv efter det!

2 kommentarer:

Marica sa...

Känns det bättre nu?? =) För mig funkar body combat alltid som humör höjare!!!!

Mia S sa...

Jodå! Nu är jag på G igen! :-) Ska testa Body Combat nästa gång, idag räckte det med en löptur! Ha det fint!