måndag 6 december 2010

Julutmaningen vecka 3

En bra vecka på alla punkter avslutades med kakfrossa till helgen. Har haft namngivningskalas för Lillkillen och bjöd på massor av hembakat så det var ju väntat att jag skulle äta en del. Tänker kompensera det med att försöka mig på en helt godisfri vecka, har inget speciellt planerat i helgen så det borde inte vara en omöjlighet!

Idag har jag och Lillkillen forcerat snövallar och varit på promenad med några från mammagruppen. Det var en riktigt fin vinterdag och på caféet (ingen mammapromenad utan fika:-)) valde jag en smaskig smörgås med keso och avokado. Egentligen brukar jag inte räkna barnvagnspromenader som träning men idag, med all snö som fallit i Göteborg var det rejält jobbigt. Kommer nog att ha ont i armar och axlar imorgon så jag får kanske köra ett benpass :-)

Inga kommentarer: