fredag 17 december 2010

Julutmaningen vecka 4

Det går inte bra. Magsjukan höll i sig längre än planerat. Har känt av lite vätskebrist och har haft svårt att få i mig ordentlig mat. Inte så mycket för att jag har mått illa utan för att jag helt enkelt inte varit hungrig.

Lite mat = ingen energi = ingen träning!

Till råga på allt har vår annars så godmodige son gått igenom en period av svårt att sova. Inte bara på natten utan även på dagarna! Och när han har varit vaken har han helst velat ha mig i sin direkta närhet hela tiden. Sådant tar också energi!

Men nu är det slut på ursäkterna. Istället för att stressa över att den här veckan blev så dålig tänker jag lägga på en vecka på julutmaningen. Istället för 6 veckor blir det alltså 7! Så kan man väl göra?

Nästa vecka blir väl den stora utmaningen att hinna träna trots julstök. Ska fira jul här hemma i år och den här veckan har det ju som sagt inte blivit så mycket gjort! Hoppas på att hinna några vändor till gymmet i mellandagarna när maken också är hemma!

Inga kommentarer: