söndag 29 januari 2012

Ett bambipass...

Hamnade i lite tidsnöd och var tvungen förkorta dagens pass, minst 60 blev 45 minuter och styrkan hann jag inte med alls. Men all träning som blir av är väl bra träning, eller?

Sprang utan broddar idag, trodde inte att de skulle behövas...det gjorde de! Men jag tog det lugnt nedför och lyckades hålla mig på benen hela vägen!

Nästa vecka blir lite klurig att planera, har många trevligheter på G. Så här ser i alla fall den preliminära planen ut:

Mån: NTC
Tis: vila
Ons: löpning ca 30 min
Tors: löpning morgon
Fre: Poworkout
Lör: vila
Sön: Löpning ca 60 min

Funderar på att dra igång lite tuffare intervallpass snart, känns som att det är dags att höja tempot nu! Någon som har några bra intervalltips?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: