lördag 14 januari 2012

Tillbaka på banan?

Lusten, glädjen och orken fick sig en törn i veckan. Mycket har naturligtvis att göra med att jag jobbar igen, efter ett och ett halvt år (!) som föräldraledig. Första veckan på nya jobbet blev lite tuffare än jag trott och jag har helt enkelt inte fått ihop det här med träningen utan prioriterat vila!

Men idag knockade jag den där latmasken och snörde på mig löparskorna. Blott 20 minuter avslappnad löpning blev det, struntade i puls, fart och annat tjafs! Förvånades över att benen kändes hyfsat lätta!

Kompletterade med "Fast rumpa" och "Corestyrka" från Poworkout.

Nu känns det riktigt bra och jag tror nog att jag är tillbaka på banan snart! Jag har i alla fall börjat formulera en hållbar plan för hur jag ska få ihop ekvationen barn+hämtalämnaförskola+heltidsjobb+träning+ettliviövrigt+sovanågongång men den sparar jag till nästa gång!

Ha en trevlig lördag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: