söndag 15 januari 2012

Ok, här är min plan!

Tre gånger per vecka, löpning eller annan konditionsträning. När tid och lust finns tänker jag komplettera med poworkout, Nike training club eller yoga. Inspiration till löppassen tänker jag hämta från marathon.se-programmet för att klara varvet på 2 timmar, men jag kommer inte att följa det till punkt och pricka.

För att besegra eftermiddagströttheten eller rättare sagt, för att fördela min trötthet över olika delar av dygnet kommer jag att köra: ett morgonpass, ett kvällspass och ett pass på helgen. Just den delen av planen spricker redan nästa vecka då maken är upptagen på eftermiddagarna och jag måste hänga med Lilleman här hemma. Eventuellt flyttas ytterligare ett pass till helgen, vi får se hur jag lyckas med att komma upp...

Vecka 3
Mån: -
Tis: morgon 30 min
Ons: -
Tor: morgon 40 min
Fre: -
Lör: Långpass ca 10 km
Sön: -

Tror ni på mig?

2 kommentarer:

Em sa...

Klart jag tror på dig!

Mia S sa...

Tack snälla du! :-)