tisdag 7 augusti 2012

Det här med planering är inte alltid det lättaste.

Ok, nu smyger sig vardagen på sakta men säkert. Igår började maken jobba och idag påbörjade jag Lillens inskolning på nya förskolan.

Jag har konstaterat att om det ska bli någon löpträning för mig den här veckan blir det till att pussla ordentligt. Maken har mycket planerat och jag är själv med Lillen. Det blir så ibland, inte mycket att göra än att planera och använda den lilla tid som finns väl.

Ikväll har jag NTC-marathon planerat, i morgon blir det nog ett morgonpass (om jag kommer upp i tid) och jag funderar också på om jag inte kan använda tiden då Lillen ska vara själv på förskolan. Men jag vet inte vilket intryck jag ger om jag kommer tillbaka svettig och högröd i ansiktet - vad tror ni? :-)

Minns en fin sommar och hoppas på en härlig höst!

Inga kommentarer: