fredag 3 augusti 2012

Ibland vill man bara äta kakor...

Hade backintervaller på planeringen idag. Planen var att döda "Säldammsbacken" (känd bland varvetlöpare) x 5. Den planen tog Lillen ingen som helst hänsyn till när han vaknade strax innan 5 imorse. Mosig i huvudet och grusig i ögonen var jag sugen på allt annat än löpning men men, ett löfte är ett löfte.

Peppade mig med att till och med MarathonMia har problem med motivationen ibland.

Fast jag måste erkänna jag fuskade lite. Det blev inte Säldammsbacken utan en lite mindre jobbig men dock jobbig backe som ligger närmare hem.

Fem gånger körde jag i alla fall. Sista vändan gav jag det allra sista som fanns kvar i benen och tillät mig själv att gå ner. Inklusive uppvärmning och nedjogg blev det 44 minuter. Kompletterade med 15 min NTC "Shoulder ripper". Nöjd med dagens pass - får jag äta kakor nu?



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: