torsdag 16 augusti 2012

Detta har hänt...

Sommarlovet är visserligen slut men nu verkar det som att den riktiga sommaren äntligen har kommit. Vi har i alla fall haft några riktigt fina dagar här i Göteborg. Jag deppar inte över att behöva jobba i det fina vädret utan blir glad och i alla fall lite piggare av solen! När energin räcker till kan man ju dessutom passa på att njuta av kvällarna.

Igår var Lillen och jag inne i stan en sväng för att kolla in det pågående Kulturkalaset, vi delade en portion vårrullar och drack en fantastisk fruktdrink med mango och jordgubbar. Innan vi promenerade hem lyssnade vi på fina Marit Bergman som spelade på Kungstorget. Lillen tröttnade rejält så vi gick innan slutet, men ett tag tyckte han i alla fall att det var kul och han applåderade intensivt mellan låtarna.

Idag blev det äntligen lite löpning igen. Fick en finfin present av maken i tisdags som jag inte riktigt har hunnit testa, men idag var det äntligen dags. Blott 5 kilometer men kul och tufft.  Vi har många fina stunder framför oss, min Garmin och jag!

Men nu är det hög tid att sova - låt mig avsluta med en Marit-klassiker, adios från mig!


Inga kommentarer: