söndag 12 augusti 2012

En knasig vecka lider mot sitt slut!

Jag visste att det skulle bli lite tokigt den här veckan, inte mycket mer att göra än att gilla läget och göra såg gott jag kan!

Trots lite tid, trötthet och lite magstrul har jag fått ihop drygt 3 timmar. Mestadels NTC men även ett par löppass. Igår sprang jag 6 km på lätta fötter, det var en sån där dag då jag hade kunnat springa hur långt som helst, men så var det det där med tiden. Idag hade jag egentligen inte planerat att springa men jag kunde liksom inte motstå kvällssolen. Sprang kort, drygt 20 min, utan någon direkt press - sprang bara för att springa, skönt!

Den där NTC-utmaningen flyter på den med. Två timmar fick jag ihop den här veckan. Mina nya favoriter är de där 15 minuterspassen, försöker avsluta varje löppass med minst 1 sådant. Jag ska blogga mer om NTC någon annan dag för er som inte är så insatta.

Veckan som kommer börjar det stora pusslandet på allvar. Lillen är så gott som inskolad nu - det går finfint. På tisdag börjar jag jobba igen efter ett långt och härligt sommarlov. Träningstider ska passa ihop med makens träningstider och helst så ska vi ju hinna umgås lite med varandra också, ta hand om hemmet och hinna vila lite....Lösningen på ekvationen ligger självklart i


P L A N E R I N G

Återkommer med detaljer! Ha en fortsatt fin kväll! 


Inga kommentarer: