tisdag 3 juni 2008

Dålig planering och värme...

Igår blev det vilodag, idag löpning. Har börjat inse att det nog blir svårt att hinna med fyra pass den här veckan. Vill inte träna fredag innan tjejvättern och är lite upptagen imorgon det måste alltså bli torsdag, lördag, söndag om jag ska hinna. Allt hänger helt enkelt på hur fräsch jag känner mig efter Tjejvättern :-) Men det är väl inte hela världen om jag bara hinner tre pass en vecka, det kommer bli mycket träningstid i sommar!

Dagens pass blev ett "bättre än ingenting pass". Löpning i knappt 30 minuter 4-5 km, med tanke på att jag var lite stressad (var tvungen att hinna till tvättiden) och att jag inte ätit ordentligt idag gick det rätt ok.

Imorgon ska jag nog ut med jobbet och spela brännboll och sådant...jag är livrädd för att spela brännboll tror att jag ska sträcka mig, stuka foten eller liknande....jag kanske kan räkna poäng? Vi får väl se! Jag kanske är onödigt feg och försiktig...:-)

Inga kommentarer: