fredag 13 juni 2008

I'm back!

Jag hamnade i en period med mycket låg motivation efter tjejvättern. Mitt system med godisdagar havererade totalt och mycket att göra på jobbet gjorde att jag för första gången sedan påsk (då jag var sjuk) hoppade över träningspass. Igår var jag dock fast besluten att köra cykelpasset som jag missade i tisdags (då det istället blev ett halvdant löppass) men när jag kom hem var jag så himla trött att jag somnade på soffan. Vaknade halv sju...drack ett glas vatten....krängde på mig cykelkläderna och stack ut.

Eftersom klockan var rätt mycket blev det ju inget vidare långt pass men det var riktigt riktigt skönt! Första milen hade jag riktigt go medvind men på hemvägen fick jag den mot mig istället men det gjorde inte så mycket det gick rätt bra ändå :-)

Till slut blev det 3,5 mil på 1:42:25 motvinden på slutet sänkte medelhastigheten till 20:88 km/h men det är helt ok det var ett godkänt mitt i veckan pass.

Jag blev så inspirerad att jag idag planerar att köra ett bonuspass. Har packat med mig en väska med simkläder och ett förstärkt mellanmålskit så efter jobbet blir det till att åka och simma.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: