tisdag 10 juni 2008

Vad gör man?

Varken i söndags eller igår blev det någon träning. I söndags var jag helt enkelt lat och ställde in. I går var det avslutningsfest för mina nior och då hanns det inte med. Idag har det varit skolavslutning (jag är fröken till vardags för er som inte vet det :-)) en inte alltför ansträngande och ganska kort dag perfekt att ta en cykeltur när jag kommer hem tänkte jag....men....det blåser som sjutton! Det gick knappt att gå upprätt när jag var ute. Jag hatar att cykla när det blåser så här mycket :-(

Vill dock inte hoppa över träningen helt så jag har bestämt mig för att springa en kortare runda och köra lite överkroppsstyrka. Jag flyttar cykelpasset till torsdag då GPs väder lovar 18 grader växlande molninghet och inte överdrivet mycket vind. Borde väl egentligen försöka lägga in ett simpass i veckan också, fredag kanske eller helgen, vi får se hur det blir!

Nu sticker jag ut och springer, jag hoppas att jag slipper få ett träd i huvudet!

Inga kommentarer: