tisdag 19 januari 2010

Klantigt...:-(

Jag kände mig lättad när jag för ett tag sedan läste den här artikeln på Aftonbladet. Det är tydligen någon forskare som har kommit på att det här med att gravida blir lite glömska och förvirrade är en myt. Skönt, eller?

I morse var jag i alla fall undantaget som bekräftar regeln. För att göra en lång historia kort, när jag var på väg till jobbet och bara skulle stanna till och ladda mitt busskort...då tog det stopp. Koden till mitt VISA-kort var som bortblåst. Det slutade med tre försök och ett spärrat kort i bankomaten! J#%"la s*#t :-(

Att beställa nytt bankkort utan att behöva gå in på banken kan man tycka borde vara busenkelt, men det har tagit nästan hela kvällen. Till slut fick jag det att fungera, per telefon :-(

Det positiva med den här historien är väl att jag äntligen får ett kort med mitt rätta namn på. Gifte mig ju i maj men har ännu inte kommit mig för att skaffa nytt kort, för krångligt helt enkelt. Användarvänlighet är i alla fall inget som min bank kan skryta med!

Inga kommentarer: