lördag 23 januari 2010

Lite träning blir det faktiskt...

Idag kunde jag faktiskt skymta solen bakom molnen här i Göteborg. Det utnyttjade jag genom att ta en promenad på runt 40 minuter. Innan graviditeten räknade jag inte promenader som träning men nu blir jag faktiskt trött även om jag inte trampar på så fort. Det blev en fin om än lite kall tur längs mitt favoritpromenadstråk. Längtar tills jag får promenera där i strålande solsken utan att det ligger is på vattnet! :-)

Imorgon blir det inomhusträning och veckans kraftprov. Spinning med härliga HCK, passet är 3 timmar långt men det är lite för länge för mig. Förra veckan körde jag 1,5 timme i lugnt tempo, det räckte gott och väl. Om jag orkar blir det två timmar imorgon, vi får se, som vanligt får magen och dagsformen bestämma! :-)


Det ser visst ut att vara helmulet på de här bilderna men ni får lita på mig, det var rätt fint! :-)

Inga kommentarer: