söndag 7 februari 2010

Inte nöjd men inte heller missnöjd.

Som vanligt de senaste söndagarna stod spinning med HCK på schemat. Tre söndagar i rad har jag fixat 2 timmar på spinningcykeln utan större problem genom att hålla koll på pulsen, inte stå upp för mycket, dricka och äta ordentligt.

Idag tog det stopp!

Pulsen steg betydligt högre än vad den brukar och ville inte ner trots att jag tog det riktigt lugnt. Dessutom svettades jag floder, spinning brukar ju generera en del svett men så här illa har det aldrig varit! Möjligen är det den ökande blodvolymen jag nu börjar känna av på allvar, möjligen är det en liten infektion på g (hoppas verkligen inte på det), hursomhelst var det riktigt jobbigt idag!

Trots allt känner jag mig nöjd med att jag höll ut i 1:10. Resten av dagen blir det till att ta det lugnt och försöka fylla på med vätska!

Inga kommentarer: